E-mailaccount instellen in Office Outlook 2007

Deze handleiding helpt u bij het instellen van een e-mailaccount in het programma Office Outlook 2007. Voordat u een e-mailaccount kunt instellen moet u deze al aangemaakt hebben vanuit DirectAdmin. Als u hetzelfde e-mailadres al op een andere locatie gebruikt, bijvoorbeeld op andere computer dan is die al aangemaakt en kunt u verder gaan met deze handleiding. U kunt gebruik maken van POP en IMAP, FireMultimedia raadt aan om gebruik te maken van IMAP.

Benodigdheden

Instructie voor Office Outlook 2007

1. Ga naar Extra > Accountinstellingen.

2. Vink "serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren" aan.

3. vul uw gegevens in zoals in onderstaand voorbeeld. vervang firemultimedia.nl voor uw eigen domeinnaam

 

4. Klik op de button "Meer instellingen" en ga naar het tabblad "server voor uitgaande e-mail". Stel hier de instellingen in zoals in onderstaand voorbeeld.

5. Ga naar het tabblad geavanceerd en stel hier de instellingen in zoals op onderstaande screenshot.

6. Klik op OK.

7. Klik op Volgende.

8. Klik op Voltooien. Uw e-mailaccount is nu ingesteld.