E-mailaccount instellen in Office 365 Outlook

Deze handleiding helpt u bij het instellen van een e-mailaccount in Office 365 Outlook. Voordat u een e-mailaccount kunt instellen op uw apparaat moet u deze al aangemaakt hebben in DirectAdmin. Als u hetzelfde e-mailadres al op een andere locatie gebruikt, bijvoorbeeld op uw computer dan is die al aangemaakt en kunt u verder gaan met deze handleiding.

Benodigdheden

Instructie voor Office 365 Outlook

1. Klik op Bestand.

Outlook 365

2. Klik op Account toevoegen.

Outlook 365

3. Vul uw volledige e-mailadres in en klik op Geavanceerde opties en vink vervolgens Ik wil mijn account handmatig instellen aan.

Outlook 365

5. Klik op POP of op IMAP.

Bij IMAP blijft er een kopie van de e-mails achter op de server zodat u deze ook op een ander apparaat kunt ophalen.
FireMultimedia raadt het gebruik van IMAP aan.

Outlook 365

6. Vul uw wachtwoord in en klik op Verbinding maken.

Outlook 365

7. Klik op Gereed.

8. Klik op Bestand.

Outlook 365

9. Klik op Accountinstellingen en klik dan op Serverinstellingen.

Outlook 365

10. Vul bij Server de server in die u gekregen heeft.

Outlook 365

11. Klik op Uitgaande e-mail en vul bij Server de server in die u gekregen heeft.

Outlook 365

12. Vul bij Poort 587 in en kies bij Versleutelingsmethode de optie STARTTLS.

13. Vink het vakje Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist aan.

14. Kies de optie Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail.

15. Klik op Volgende en klik vervolgens op Gereed.

 

Werkt uw e-mailaccount niet? Controleer dan de meest voorkomende fouten:

Gerelateerde items over e-mail

Bekijk alle items